کاشت ناخن و معرفی روش های آن تصاویر زیبای کاشت ناخن و انواع دیزاین ناخن سایت آرایشی و زیبایی

ابتدا مایع قبل از استفاده از پرایمر را بر سطح ناخن بمالید تا رطوبت اضافی ناخن را جهت عملکرد بهتر پرایمر جذب کند. سپس با استفاده از براش پرایمر آن را به سطح ناخن بزنید و مواظب باشید با پوست اطراف ناخن برخورد نکند چرا که موجب سوزش پوست می‌شود. از محلول ضد باکتری و محلول ضد قارچ برای تمیز کردن سطح و اطراف ناخن خود استفاده کنید تا از آسیب‌های محتمل جلوگیری شود.

  • کاشت ناخن پودری به علت زمان بر بودن برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.
  • برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر.
  • با قرار دادن ناخن در دستگاه UV بیس کات را خشک کنید و سپس چسبندگی مواد را با استفاده از الکل پاک کنید.

یک لایه ی لاک ژل روی ناخن بگذارید و به سرعت دست را در دستگاه بگذارید تا خشک شود. بعد از گذاشتن هر لایه سر ناخن را برای جلوگیری از شکستن با قلم لاک ژل ببندید. نسبت به لاک های عادی و دیگر لاک ها از دوام خوبی برخوردار است. بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند. امروزه بانوان بسیاری به دنبال آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد خوب وبالا بوده و در پی یافتن راه هایی برای بالا بردن اطلاعات و تکنیک های کاشت ناخن می­باشند.

بازار کار خارج از کشور

نیپر را به محلول ضدباکتری آغشته کرده و از آن برای جدا کردن پوسته‌های اطراف ناخن استفاده کنید. سپس قیچی کوتیکول را نیز ضدعفونی کرده و پس از استفاده از عقب زن یا پوشر برای عقب زدن کوتیکول، آن را با استفاده از قیچی جدا کنید. برای آشنایی بیشتر با کوتیکول به مقاله «کوتیکول ناخن» مراجعه کنید. این امکان باید وجود داشته باشد که پس از اتمام دوره هنرجو بتواند تمامی مشکلات خود را از مدرس خود بپرسد بنابراین بهتر است که امکان پشتیبانی وجود داشته باشد. شما باید قبل از ثبت نام درباره مدرسان تحقیق کنید و سپس اقدام به پرداخت شهریه بکنید. چرا که اگر از روی تبلیغات ثبت نام کنید قطعا آن کلاس به درد شما نخواهد خورد.

انواع کاشت ناخن و 14 شیوه زیباسازی ناخن‌ها

در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل از فرمر برای بلند کردن قد ناخن استفاده می شود. این وسیله به شما در یکسان سازی قد ناخن کمک زیادی خواهد کرد و به صورت یکبار مصرف و فلزی در بازار وجود دارد. پس از خشک شدن مواد سطح ناخن را با استفاده سوهان برقی و بافر صیقل داده و از تاپ شاین برای جلوه آن استفاده کنید. پس از خشک شدن مواد از سوهان برقی و بافر برای فرم دادن و صیقلی کردن ناخن استفاده کرده سپس با تاپ شاین سطح کار را بپوشانید. با استفاده از براش مخصوص کاشت ناخن تمامی پوسته‌ها و خرده ریزهای حاصل از سوهان کشی را از سطح ناخن براش بزنید.

همه چیز درباره خرید سوهان برقی خوب برای کاشت ناخن را مطالعه نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر شما هم با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیدید که هر چه زودتر ناخن مصنوعی خود را بردارید، بهتر است اصول درست این کار را بدانید تا به سلامت شما آسیبی وارد نشود. برای آنکه بتوانید ناخن اکریلیک را از روی ناخن طبیعی خود بردارید، بهتر است، بسیار دقت کنید. چون امکان دارد با این کار به بستر ضعیف شده و شکننده ناخن‌تان آسیب وارد کنید. درمان ناخن کاشت آسیب دیده در مراحل نخست می تواند موجب رشد دوباره ناخن شود، اما اگر زمان زیادی بگذرد، پوسته هایی زیر ناخن ایجاد می شود. اکنون که با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شدید، می خواهیم درباره خطر و عوارض کاشت ناخن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

در این نمونه از کاشت ناخن، پرایمر و لیکویید استفاده نمی شود. با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود. درنتیجه، این نوع از کاشت برای خانم های باردار نیز مناسب است. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند. در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. اگر خیلی حوصله منتظر ماندن ندارید، بهتر است این نوع کاشت ناخن را انتخاب نکنید.