کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟-تاپ ابرو

در زمان استفاده از مجله خبری میکاپی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. کرم پودر دائم یکی از روش های جدید برای روشن سازی و رفع لک و تیرگی پوست می باشد که در شیراز نیز انجام می شود. در جدول زیر بهترین مراکز انجام کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز را به شما معرفی می کنیم. همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود. خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

  • نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود.
  • مراقبت‌های بعد از کرم پودر دائم، موارد دشوار و عجیبی نیستند؛ فقط باید به طور مداوم از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید؛ البته آبرسانی و مرطوب کردن پوست با استفاده از محصولات تخصصی و متناسب با نوع پوستتان را هم نباید پشت گوش بیاندازید.
  • می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین.
  • در واقع با توجه به نوع پوست، از پاک کننده هایی برای زدودن چربی از روی پوست شما استفاده می نمایند.
  • با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود.

بعد از پاکسازی و لایه برداری از پوست ، با استفاده از میکرونیدلینگ و سوزن های نانو ، بدون درد و خونریزی ، ترکیبی از مواد رنگی طبیعی و گیاهی به لایه های زیر پوست تزریق میشه . این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه . همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره .

آموزش کرم پودر دائم در تهران

پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد. سوزن های میکرونیدل در کارتریج های سوزنی مختلف 9 ، 12 ، 36 و بیشتر نانو وجود دارند . آسیب ریز به کراتینوسیت ها باعث انتشار چندین عامل رشد شده که باعث ضخیم شدن اپیدرم میشود . استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند.

روغن هسته انگور برای مو: فواید و نحوه استفاده از آن

ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود. که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید. از فواید کرم پودر دائم می‌توان به مواردی مانند رفع کک و مک، از بین بردن تیرگی زیر چشم، کمک به جوانسازی پوست و درخشان شدن آن اشاره کرد.

روند افزایشی آنفلوآنزا و آمار ۱۹.۹۹ درصدی استفاده از ماسک در کشور

همچنین از طریق روشن کردن پوست باعث کاهش تیرگی‌ها و سیاهی دور چشم می‌شود. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. گفته می‌شود که در صورت تکمیل مراحل دوره درمان، پوست به میزان دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد. همه ما می‌دانیم که پاک نکردن آرایش و کرم پودر از روی پوست تا چه اندازه برای پوست مضر است. شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید.