انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب

9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد. مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد. در این مدل از کاشت ناخن، رشد ناخن طبیعی مانعی برای زیبایی آن به شمار نمی‌رود. شرایط آب و هوایی، کیفیت مواد به کار رفته برای کاشت ناخن، نحوه انجام دادن کاشت و میزان مراقبت شما از ناخن کاشت در میزان دوام و ماندگاری کاشت ناخن اثرگذار است. کاشت ناخن پودری نسبت به دیگر نمونه های کاشت دارای دوام بیشتری است. این نوع از زیبا سازی ناخن ها، زیر مجموعه کاشت ناخن به شمار نمی آید اما چون در آن از تیپ گذاری به روش موقت استفاده می‌شود جزئی از لیست کاشت ناخن خواهد بود.

زیرسازی اولین مرحله و یکی از مهمترین مراحل در تمام کاشت های ناخن است. کاشت ناخن دارای چند مرحله است که برخی از این مراحل در تمامی کاشت ها مشترک است. امروزه بسیاری از خانم ها در بازار کار با مشکلاتی مواجه هستند که آنها را در سراشیبی خارج شدن از سیستم کارمندی قرار داده است. آرایشگاه ویونا با سابقه ای درخشان از سال 1382 در شرق تهران منطقه پیروزی مشغول به فعالیت می باشد. این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه می باشد. قبل از انجام کاشت ناخن از ناخنکار بخواهید که وسایل و ابزار کاشت ناخن را کاملاً ضدعفونی کند.

  • بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید.
  • قبل از اینکه انگشت‌های خود را وارد محلول کنید، بهتر است با وازلین پوست انگشتان خود را چرب کرده و سپس کار را ادامه دهید.
  • اگر کاشت ناخن خود را دوست ندارید، می توانید آن را از بین ببرید.
  • ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا بعد از جدا شدن ناخن از بستر که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود.
  • معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت.

برای انجام موارد مانیکور و پدیکور ظرف مانیکور را حتما تهیه نمایید. چند هفته بعد از کاشت حتما برای ترمیم به متخصص‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید. بسیاری از افرادهستند که نه کلاس رفتند ونه آموزش واستادی دیده…

کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری

کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود. اصطلاح کاشت ناخن، به معنی اضافه کردن یک ناخن مصنوعی بر روی ناخنهای طبیعی هست تا بشه از این طریق، ظاهری بلندتر و یکدست‌تر برای ناخنها به وجود آورد و از این طریق زیبایی و جذابیت ناخنها و دستها رو افزایش داد. داشتن ناخنهای بلند، محکم و زیبا یکی از نشانه‌های سلامتی بدن هست و علاوه بر این، تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی دستها هم داره. برای ایجاد موادگذاری ناخن یکی از مواد ضروری آن لیکوئید است. یک رنگ از لیکوئید برای آموزش کاشت و طراحی ناخن کافی است.

مدل کاشت ناخن نچرال

18- امروزه طراحی های کاشت ناخن فانتزی طرفداران زیادی بین دختران نوجوان دارند. این طراحی های فانتزی شامل انواع طراحی های کوچک مانند انواع اشکال هندسی، خط و بسیاری از اشکالی می باشد که به صورت کوچک ترین حالت خود روی ناخن طراحی می شوند. یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند. 6- بیشتر دختران نوجوان برای طراحی کاشت ناخن های خود به دنبال طراحی های متفاوت و منحصر به فرد هستند. همچنین امروزه بیشتر دختران دوست دارند ناخن های خود را متناسب با مراسم و جشن های مختلف طراحی کنند. یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه برای جشن هالووین طراحی انواع مدل های خون آشام می باشد که جزو یکی از طراحی های متفاوت کاشت ناخن ها می باشد و مورد توجه دختران نوجوان قرار می گیرد.

ترفندهای طلایی برای آرایش صورت با عینک

بیشتر افراد سعی دارند تا عمل کاشت ناخن طوری باشد که ناخن جدید آنها طبیعی جلوه کند و فرمی مینیمال داشته باشد. اما برخی افراد علاقه دارند تا از طرحها و رنگ های خاص تر برای جلوه بهتر ناخن هاشان استفاده کنند. هرکدام از انواع کاشت ناخن برای هدفی خاص، زیبایی و یا رفع عیوب ناخن، اجرا می‌شود و افراد با توجه به علاقه و سلیقه خود می‌توانند از میان انواع متنوع کاشت ناخن انتخاب کنند.

اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم کاشت ناخن ژله ای را امتحان کنید. طعم مواد کاشت ناخن بد مزه است و این عادت را از سرتان می اندازد! افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. بنابراین اگر آموزشگاهی دوره ای برای آموزش کاشت ناخن برگزار می کند بایستی طرح درسی مشخصی داشته باشد تا هنرجو بداند در هر جلسه چه مباحثی را آموخته و چه مباحثی را هنوز نیاموخته است. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید.