باربیکیو دهنه 60 سانتی متر گازی و ذغالی مدل S60 فروشگاه تایگر استیل

باربیکیو دهنه 60 سانتی متر گازی و ذغالی مدل S60 فروشگاه تایگر استیل

شاید در ابتدا روشن کردن باربیکیو زغالی کمی سخت و دشوار باشد اما باید گفت آماده سازی و کار با این نوع باربیکیوها نیاز به کمی تجربه و مهارت دارد که پس از چندین بار استفاده باربکو میسر خواهد شد. یکی دیگر از انواع باربیکیو باغی، با نام باربیکیو سنگی یا باربیکیو گابیونی شناخته می شود. گابیون در حقیقت سبد توری شکل است که داخل آن از مصالح پر شده است. انواع باربیکیو سنگی را شبیه به باربیکیو سیمانی یا آجری می سازند و تفاوت آن ها در نوع مصالح می باشد. از دیگر مواردی که باید در خرید بهترین باربیکیو به آن توجه شود ، ساختار بدنه می‌باشد.

  • برای اینکه آتش خوب روشن شود و اکسیژن‌رسانی برای آتش به‌اندازه کافی باشد کف و دیواره‌های این سینی باید سوراخ‌های ریزی داشته باشد.
  • در حالت کلی می‌توان باربیکیو را روش پخت گوشت با حرارت و سرعت پایین تعریف کرد.
  • همچنین این نوع باربیکیو از محبوبیت و مقبولیت بسیار بالایی برخوردار است .
  • ممکن است پارک‌ها و بوستان‌ها انتخاب‌های خوبی برای یک میهمانی دسته جمعی باشند، اما هیچ کدام از آن‌ها حس یک حریم خصوصی باغ را ارائه نمی‌دهند.

به مروز زمان تلفظ این واژه آسان تر گشت و به شکل های امروزی در آمد. در ادامه، عکس های جدید و ایده های جذاب و دیدنی انواع باربیکیو را آماده کردیم و امیدواریم در انتخاب هرچه بهتر محصولی زیبا و باکیفیت به شما عزیزان کمک کرده باشیم. از باربیکیوها در فضاهای باز مانند باغ، پارک ها، ویلا، ساحل دریا، جنگل، حیاط، بالکن، پشت بام و پاسیو استفاده می شود. اگر خانه شما آپارتمانی است می توانید در گوشه ای از بالکن، باربیکیومورد نظر خود را قرار دهید یا حتی به وسیله آجر و سنگ آن را بسازید.

معایب باربیکیو ذغالی و گازی

باربیکیوهای گازی این امکان را به شما می‌دهند که دما را با دقت تنظیم کنید و کنترل کاملی به پخت غذا داشته باشید. چرا که گرما مستقیم و ثابت از شعله‌ها خارج می‌شود و به طور یکنواخت‌تری می‌توانید غذای خود را بپزید. تمامی کباب‌پزهای خوبی که در بازار موجود هستند و به صورت متداول هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید حتما هود داشته باشند. هود وسیله‌ای است که سبب می‌شود دمای درون باربیکیو به خود مطلوب برسد و در همان حد هم باقی بماند.

کباب پز پلوپز دار

البته نظافت فقط محدود به باربیکیو ذغالی نمی‌باشد ، بلکه تمام باربیکیو و کباب پس نیاز به نظافت دارند . زمانی که شما از باربیکیو برای پخت و پز یا آماده کردن کباب استفاده می کنید ، چربی ها و باقی مانده های غذا که بر روی کباب پز باقی می ماند ، می تواند آلودگی های زیادی به وجود آورد . هر میزان که سریعتر اقدام به تمیز کردن این چربی‌ ها کنید ، پاک کردن آنها آسان می شود . موضوع انواع باربیکیو پس از پرسش باربیکیو چیست پر تکرار ترین موضوع در رابطه با باربیکیو است .

اما تصمیم گیری برای انتخاب یک مدل باربیکیو به نیاز شما و شرایط محیط وابسته است. دستگاه باربیکیو یا کباب پز در انواع مختلفی مانند کباب پز رومیزی، کباب پز ایستاده، کباب پز گازی، کباب پز برقی و کباب پز ذغالی وجود دارد. باربیکیو زغالی در ابعاد مختلف تولید می شود، از انواع باربیکیو ذغالی میتوان به باربیکیو زغالی مسافرتی، باربیکیو مخصوص سفر و باربیکیوهای ذغالی بزرگ اشاره کرد. همچنین باربیکیو های ذغالی با آجر یا سنگ نیز ساخته خواهند شد. به دلیل اینکه سوخت این نوع از باربیکیو ها از گاز مایع یا گاز شهری تامین می شود از باربیکیو گازی برای تراس خانه های آپارتمانی، حیاط و پشت بام استفاده می شود.

شرکت هانیستا برای سهولت در خرید برای شما مشتریان عزیز امکان خرید اینترنتی را با قیمت های استثنایی فراهم کرده است. این نوع باربیکیو باغی یکی از پرطرفدارترین مدل های باربیکیو است. برای کسانی که اهل تفریح در فضای های باز هستند یک گزینه عالی به حساب می آید. باربیکیو آجری به خاطر فضای بیشتری که نسبت به منقل و اجاق گاز دارد؛ این امکان را به شما می دهند که که در یک زمان حجم بیشتری از غذا ها را گریل و کباب کنید. باربیکیو گازی می‌تواند یک تجربه لذت بخش برای شما به ارمغان بیاورد.

قیمت باربیکیو گازی

شما می توانید آنها را در تراس، حیاط و یا پشت بام ها نگهداری کنید. یکی از ویژگی هایی که این مدل را بسیار محبوب کرده این است که به راحتی قابل تمیز شدن هستند و لازم نیست تا برای تمیز کردن آن ها وقت زیادی را صرف کرد . باربیکیو تو کار inside of stone 2این محصول در جنس های مختلفی در شرکت شومینه پدیده وجود دارد. مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود در هر ابعادی این شومینه را سفارش دهند.

به عنوان مثال در مورد باربیکیو هایی که به صورت آجری یا سنگی می باشند . در برخی مواقع اگر بخواهید مکان آنها را تغییر دهید مجبور به تخریب کامل آنها خواهید بود . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر در نظر دارید هر چند وقت یکبار مکان باربیکیو و کباب پز خود را تغییر دهید . البته نظافت فقط محدود به کباب پزهای ذغالی نمی‌باشد ، بلکه تمام باربیکیو و کباب پس نیاز به نظافت دارند .

صرف نظر از هر هزینه‌ای که برای خرید یک کباب پز انجام می دهید ، این حق را دارید که یک محصول با کیفیت در اختیار داشته باشید . گروه تولیدی ویلا ساز کاملا به این موضوع اعتقاد دارد ، به همین دلیل تمام محصولات تولید شده در این تولیدی با کیفیت می باشند . شما می توانید محصولی با کیفیت متناسب با قیمتی که بابت آن پرداخت کرده اید ، در اختیار داشته باشید . برای شروع فرآیند پخت، کنترل حرارت و تمیز کردن پس از آن، به تلاش بسیار بیشتری نسبت به یک گریل گازی نیاز دارد.

همچنین شما می‌توانید از انواع سنگ‌های مختلف برای ساخت باربیکیو ثابت استفاده کنید. دلیل ثابت بودن این باربیکیوها وزن بالای مصالح استفاده شده، برای ساخت آنها است. باربیکیوها به‌صورت پیش‌ساخته نمی‌باشند، و حتماً باید در محل ساخته شوند.