خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره 2022 اقساطی بخرید

از ترکیبات شیمیایی یا عطرهای قوی اجتناب کنید زیرا پس از درمان پوستتان در دوره التیام خواهد بود. بله، این روش کاملا ایمن است زیرا یک شیوه غیرتهاجمی است که از محصولات طبیعی استفاده می کند تا بطور ایمن پوستتان را پاک، لایه برداری و هیدراته کند. جریان مایع به عمق پوست نفوذ کرده و فرآیند پاکسازی را آغاز می کند که منافذ و رنگدانه را حذف می کند. صنعت آرایشی در دوران اخیر رشد کرده است و ما چندین محصول زیبایی در این بازار عرضه کرده ایم.

  • این تنها درمانی است که عملکردهای مختلفی نظیر ترمیم صدمات آفتاب سوختگی، کاهش ظهور آثار زخم و بهبود بافت پوست را ارائه می دهد.
  • از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود.
  • دلیل این امر این است که ناحیه تحت درمان ممکن است مستعد آسیب آفتاب باشد.
  • نیروی یخ به عمق پوست نفوذ می کند و منجر به انقباض قوی منافذ پوست می شود.
  • تمام این عملکردها از این جهت مشابه هستند که در آنها پوست از طریق جریان خلاء با استفاده از محلول های هیدرودرمابراسیون درمان خواهند شد.

نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است از قبل مواد تشکیل دهنده این سرم‌ها را به طور دقیق بررسی و بعد برای پاکسازی پوست اقدام کنید. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود.

هیدروفیشیال برای افراد دارای پوست حساس قابل استفاده است

می‌توانیم مرهم های خانگی را امتحان کنیم، ولی آنها فقط برای مشکلات جزئی سودمند خواهند بود و برای تاثیر نیازمند زمان هستند. بنابراین، در این مرحله، محصولات مبتنی بر فناوری هایی را استفاده کنیم که استفاده از آنها ساده است و می توانند در منزل استفاده شوند. شما باید از مراحل ارائه شده بوسیله محصول پیروی کنید یا به دنبال کمک تخصصی باشید تا از صدمات بیشتر به پوستتان جلوگیری کنید. همچنین، بدون عوارض جانبی درمانی برای مشکلات شدید مرتبط با پوست ارائه می دهد. در این روش پوست صدمه نمی بیند و می توانید فورا نتایج موثری بدست آورید. اگر مراسم عروسی یا مهمانی ویژه‌ای در پیش دارید برای لیفت پوست و رفع چند ساعته چین و چروکها می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید.

میکرودرم با موارد و آب و امواج فراصوتی  (هیدرودرمی)

نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد. به عنوان مثال موادی که برای از بین بردن آکنه مورد استفاده قرار می گیرند با مواد مخصوص برای رفع چین و چروک متفاوت هستند. نتیجه این کار این است که عملیات احیا و تغذیه پوست به خوبی انجام میشود. با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد.

درست است که هیدروفیشیال برای همه افراد با انواع پوست مفید است، اما افرادی هم باید از این روش درمانی خودداری کنند. اگر شما هم شرایط زیر را دارید از انجام هیدروفیشیال پوست پرهیز کنید. در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند.

لیفت صورت با دستگاه آر اف یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. این یک روش پزشکی اثبات شده است که نیازی به پوست سر یا بخیه ندارد. همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید.

کاربردهای هیدرودرم (هیدروفیشیال)

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید. این کرم ضدآفتاب خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم دارد و با تکیه بر آن می تواند در برابر تولید ملانین در پوست مقاومت کند تا از به وجود آمدن لک ها جلوگیری کند. هیدروفیشیال پوست برای همه افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست مناسب است.

در موارد بسیار نادری ممکن است قرمزی پوست یک روز ادامه داشته باشد و ممکن است پوست حساس دور چشم کمی متورم شود اما کمپرس سرد می‌تواند به از بین رفتن این عوارض کمک کند. جهت حفظ اثر درمان، روال‌های روزانه مراقبت از پوست و آرایش خود را با متخصص زیبایی در میان بگذارید. در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود.