هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان

اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید. این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.

  • این کرم ضد آفتاب با قدرت می تواند مقاومت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB را تا 50 برابر افزایش دهد.
  • این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند.
  • سر مارپیچی که تماس با پوست را طولانی می کند حتی جوش های سر سیاه موجود در لایه عمقی پوست را هم حذف می کند.
  • نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود.

استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد. شاید در برخی از افراد که دارای پوست حساسی هستند پس از یک ساعت ، دچار قرمزی شوند اما جای نگران کننده ای نیست و عوارض های این دستگاه در تمام سطوح بدن بسیار کم است.

آلودگی‌ها به همراه سلول‌های مرده در چربی تولیدشده توسط پوست به دام می‌افتند و منافذ پوست را می‌بندند. این امر باعث ایجاد آکنه و انواع جوش‌های سرسفید و سرسیاه خواهد شد. اما هیدروفیشیال به لایه برداری سلول‌های مرده پوست کمک و آلودگی‌ها را از منافذ خارج می‌کند. پس از پاکسازی و لایه برداری، پوست تیره و کدر صورت فوراً درخشان و شفاف می‌گردد.

دسته اولتراسونیک:

به جرات می‌توان گفت که هیدروفیشیال پوست هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد. اما با این حال ممکن است، برخی از افراد پس از انجام این روش درمانی روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنند یا این که احساس نمایند که پوستشان کمی حساس شده باشد. اما باید بدانید که همه این علائم هم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین می روند.

از آب نارگیل برای از بین بردن تمام مشکلات موهای خود استفاده کنید

اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید . معرفی ویژگی های دستگاه آکوافیشیال 8 کاره اولتراسونیک بی نظییر هیدراسیون بی نظیر آراف فوق العاده آراف دو قطبی یا بیو حرفه ای میکرودرم با موارد و آب و امواج فراصوتی (هیدرودرمی) اسپری کننده مواد… و مغذی دارد نحوه استفاده هم به این صورت است که مخزن کوچکی که به این دسته متصل است را از ماده مورد نظر پر کنید و بدون نیاز به متخصصان پوستی توسط خود، کار با دستگاه را انجام دهید. دسته چکش سرد برای تسکین التهابات پوستی و همچنین حذف قرمری های ناشی از گرما و نور آفتاب، کارایی و کاربرد بسیار بالایی دارد.

بنابراین این روش عمدتا برای افرادی که دارای مشکل یا عارضه پوستی ویژه ای هستند، به کار میرود نه افرادی که صرفا به دنبال روشی جهت شادابی یا طراوت بیشتر پوست هستند. در رابطه با مقایسه میزان درد در این دو روش باید گفت که گزارش های افرادی که این درمان ها را انجام داده اند به این صورت است که متوسط میزان درد در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش هیدروفیشال است. اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید.

ولی دستگاه زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز در جایگاه ویژه ای قرار می گیرد زیرا به پوست آسیب نمی زند و فاقد عوارض جانبی است. اگر در پی نتیجه کارآمد و فوری هستید، پس این دستگاه برای شما مناسب است. همچنین، این دستگاه پوستتان را بدون درد درمان می کند و هرگز آن را آلوده نمی کند. انتخاب دستگاه هیدروفیشیال بهترین ایده برای مشکلات پوستتان است؛ زیرا درمان با این دستگاه وقت زیادی نمی گیرد و می‌توانید بلافاصله پس از درمان نتایج فوری را ببینید. همچنین، این دستگاه نتایج درازمدت فراهم می کند و به بازیابی حالت ارتجاعی پوست کمک می کند.