خرید رژ لب با قیمت مناسب شاواز

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. بالم لب نوع پماد یا موم حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است که باعث آب رسانی به لب‌ها می‌شود. بالم لب، بدون به وجود آوردن چسبندگی و سنگینی، از خشک شدن، ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند.

  • فروشگاه زنونه از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نموده و با هدف ایجاد حس ارزشمندی و افزایش اعتماد به نفس در بانوان سعی دارد خدمات فراوانی برای بانوان ایران زمین فراهم کند.
  • رژ لب شفاف یکی از انواع رژ لب است که رنگ لب را تغییر نمی دهد.
  • رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد.
  • ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم.

رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S86

رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند. قبل از انتخاب باید بدانید که برای چه مراسمی و چه آب و هوایی و چه مدت زمانی رژ می زنید و به تبع آن بهترین انتخاب را انجام دهید. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند.

رژ لب مک مدل مات

رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است. به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید.

بالم لب

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود.