دستگاه هیدروفیشیال 6n1 فروشگاه اینترنتی حیان طب

هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود. در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است.

اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد.

  • حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید.
  • طول موج “آبی”423 نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، 1 میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند.
  • ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد.

هیدرو درمابراسیون روشی است که در آن پوست با ملایمت درمان می شود و به پوستی پاک تر و روشن تر منجر می گردد. این درمان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی است و اکثر افراد به خاطر نتایج کارآمد عاشق این درمان می‌شوند. این فناوری روز به روز توسعه می یابد و درمان های موجود برای درمان پوست با واتر جت رو به افزایش است.

اجزاء مختلف دستگاه هیدروفیشیال موتور سنگین

Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. پوست انسان روزانه در معرض آلودگی، استرس و آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد.

ویژگی های دستگاه هوشمند زیبایی پوستhycynis

پس از ۴۸ ساعت می‌توانید داروهای تجویزی موضعی را مورد استفاده قرار دهید، این موضوع برای داروهای عمومی حاوی اسید سالیسیلیک و محصولات Retin A نیز صادق است. با شستن پوست، روغن و ناخالصی های اضافه روی پوست با مکش از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز میشوند. ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید. با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند. نور سبز هایپر پیگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان میکند. شما نیازی به کمک حرفه ای یا مشاوره تخصصی ندارید و فقط با کمک راهنمای کاربر می توانید از آن استفاده کنید. همچنین، این روش ایمن و بدون درد است بنابراین، نیازی نیست درباره پیامدهای آن نگران باشید.

led نوردرمانی

هیدروفیشیال روشی غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می شود، و سپس منافذ را با سرم ها و مواد مغذی پوست پر می کند و باعث احیا و جوانسازی پوست می شود. سری (Hydro-Derm) دارای یک لبه ساینده است و به آرامی پوست را لایه برداری می کند. سَری (Hydro-Extraction) دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در این جابجایی جوش های سرهای سیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون می کشد و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند. سَری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود. مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلولها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد. سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند.