هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

با استفاده از اثر قدرتمند حباب های کوچک، این درمان لایه خارجی پوست را هدف می گیرد که منجر به پوستی جوان و صاف می شود. همچنین، به شکل دهی و سفت سازی پوست شل در گونه کمک کرده و از ایجاد غبغب جلوگیری می کند. پالایش پوست توسط استخراج ناخالصی ها بوسیله نوک جذب پوستی مبتنی بر خلاء انجام می شود در حالی که بطور همزمان پوست سالم را با سرم فعال شستشو می دهد. این دستگاه بصورت عمقی پوست را تمیز می کند، بطور کامل آن را لایه برداری می کند و محافظت آنتی اکسیدان ارائه می دهد.

  • این مشکلات موقتی شامل رنگدانه سازی، تشکیل منافذ پوستی، خشکی پوست، جوش سر سیاه، زبری پوست و پیری پوست هستند.
  • زمانی که آب داخل این مخزن بریزیم هم اکسیژن و هم هیدروژن تولید خواهد کرد.
  • نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند!
  • تنها توصیه ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید.
  • هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد.

یکی از معایب میکرونیدلینگ تهاجمی بودن آن است که می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و احتمال عفونت کردن پوست را افزایش می دهد. این نور خوش رنگ، به لایه های پوست نفوذ می کند که باعث ایجاد و تولید سلول های جدید می شود که همین امر باعث کاهش چین و چروک های پوست می شود. برای خلاص شدن از چین و چروک های پوستی و پیری زودرس، سایان سنتر دسته درما افدستگاه هیدروفیشیال(هیدرافیشیال) را با بهترین کارایی به شما معرفی می کند . مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت…

مزایای دستگاه هیدروفیشیال

برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

دستگاه چربی سنج پوست SKIN ANALYZER

اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست. این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند. پاک کننده صورت دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 7 کاره ، به صورت غیرتهاجمی و بدون درد به لایه برداری، پاکسازی، استخراج و آبرسانی پوست می پردازد.

هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین گرید A کره ای اورجینال با یک سال گارانتی 6in1 Hydra Facial Water Dermabrasion

ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند. رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است).

دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد. به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است. فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. میکرودرم ابریژن تقریباً یک روند درمانی تهاجمی است که از یک ابزار ساینده برای برداشتن لایه ضخیم و بیرونی پوست استفاده می‌کند. رایج‌ترین تکنولوژی‌های میکرودرم ابریژن مانند دِرماسوییپ (Derma-Sweep) از تزریق سرم سعی در نرم‌تر کردن، هموارتر کردن و درخشنده‌تر کردن پوست دارند.