دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

کاشت ناخن پودری برای کسانی مناسب است که حوصله و وقت کافی دارند؛ زیرا تقریباً یک ساعت و نیم وقت می گیرد. برای اینکه بصورت تخصصی تر دوره های آموزش کاشت ناخن را بگذرونید میتونید از دوره های نیل آکادمی در زمینه کاشت ناخن استفاده کنید. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. علاوه بر مراحلی که در بالا ذکر شد نکات دیگری نیز در آموزش کاشت ناخن مهم و موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم. شناخت انواع فرم ناخن، نحوه صحیح گرفتن سوهان، زاویه درست سوهان با ناخن و میزان سوهان کشی برای هر فرم از جمله نکات آموزشی این مرحله است. همین امر باعث شده شما عزیزان به دنبال یاد گرفتن و ارائه خدمات کاشت ناخن از جمله آموزش کاشت ناخن هلویی و کاشت ناخن مادر باشید.

  • این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند.
  • با استفاده از این سه روش مختلف، عملا می‌‌توان هر نوع طرحی را که قابل تصور باشد، بر روی ناخن‌ها ترسیم کرد.
  • ابتدا مایع قبل از استفاده از پرایمر را بر سطح ناخن بمالید تا رطوبت اضافی ناخن را جهت عملکرد بهتر پرایمر جذب کند.
  • نسبت به لاک های عادی و دیگر لاک ها از دوام خوبی برخوردار است.
  • در این بخش از زیبامون به تمام چیزهایی که نیاز هست در رابطه با انواع کاشت ناخن بدونید اشاره کردیم و اطلاعات مفیدی رو در این زمینه در اختیارتون قرار دادیم.

اگر ناخن های طبیعی شما بلند است، آنها را با استفاده از ناخن گیر یا قیچی ناخن کوتاه کنید. گوشه‌های اطراف ناخن را نیز کوتاه و مرتب کنید تا ناخن مصنوعی بهتر بر روی بستر ناخن‌های طبیعی شما قرار بگیرد. اگر ژل ناخن یا اکریلیک ناخن قدیمی دارید با استفاده از استون خالص آنها را پاک کنید تا از بین بروند. از کندن آنها پرهیز کنید زیرا این کار به ناخن های طبیعی شما آسیب رسانده و موجب نازکتر شدن آنها می‌شود. در این مرحله شما با سوهان برقی و سر سوهان مخصوص فرم ناخن دلخواه مشتری را شکل خواهید داد.

عوامل ترک خوردن مواد کاشت ناخن

ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود . مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. کاشن ناخن جدید معمولاً بین ۴ تا ۸ هفته دوام خواهد داشت و پس از آن نیاز به ترمیم دارد.

تغییر رنگ و کدر شدن ناخن

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید.

عکس، مزایا و معایب

برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید. کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند.