کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن

برای کسانی که بستر ناخن چرب دارند یا فقط مستعد خرد شدن ناخن هستند، لاک ژل ممکن است حتی تا دو هفته دوام نداشته باشد. این روش را میتوان یکی از بدترین روش های کاشت ناخن دانست، معمولا در این روش سوهان کشی قبل از کاشت انجام نمیشود، ناخن را به ضدقارچ آغشته میکنند سپس پودر را بر ناخن مصنوعی گذاشته و آن را به ناخن میچسبانندو ناخن مصنوعی جدا خواهد شد. برای اینکه بتوانید خودتان کاشت ناخن در منزل را بیاموزید بهتر است قبل از آموزش کاشت ناخن، ابتدا با وسایل مورد نیاز کاشت ناخن آشنا شوید.

  • در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت.
  • کراتین بخش سخت ناخن است، اما به دنبال کاشت مرتب ناخن و استفاده از چسب کراتین نازک و ضعیف می شود و مقاومت خود را در برابر قارچ ها از دست می دهد.
  • اگر در طی مراحل کاشت ناخن نظافت رعایت نشود، ممکن است بسیاری از بیماری‌های پوستی به شما انتقال یابد.
  • کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند.
  • بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم.

میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد. در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. افرادی که به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند و پوست آن ها دچار اگزما می شود باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند.

کاشت ناخن با مواد ژله ای

دلیل معروف و پرطرفدار شدن کاشت ناخن در دنیای امروزی رو میتونیم به ارتباط گسترده نسل امروز با یک بستر رسانه‌ای و ارتباطی که حاوی مطالب زیبایی و مراقبتی بسیاری زیادی هست، بیان کنیم. برای تمیز نگه داشتن میزهای آموزشگاه آرایشگری ، حتما یک حوله کوچک یا یک پارچه زیر دست خود استفاده نمایید و برای آموزش کاشت ناخن به همراه خود داشته باشید. در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. اکریلیک مایع را در یک ظرف و مقداری از پودر اکریلیک را در ظرف دیگری بریزید.

انواع روش های کاشت ناخن

24- اگر به ناخن های کوتاه علاقه مند هستید و طراحی های ناخن ساده و شیک دوست دارید می توانید با استفاده از دو رنگ ناخن های خود را به زیبایی طراحی نمایید. می توانید متناسب با سلیقه خود ناخن ها را با یک رنگ طراحی نمایید و فقط یکی از ناخن ها را با یک رنگ متضاد طراحی کنید. اگر ناخن های شما بسیار ساده به نظر می رسید می توانید یکی دیگر از ناخن های خود را با استفاده از اشکال هندسی طراحی نمایید و جلوه خیره کننده ای به ناخن های خود بدهید. معرفی لوازم و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن و کاربرد هر کدام در مراحل کاشت ناخن… به گفته دکتر بلیغی، دریافت خدمات کاشت ناخن مصنوعی، از هر مدل یا نامی که باشند، می‌تواند عوارضی را پدید بیاورد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

شناخت مشکلات ناخن کاشته شده

در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد. برا انجام عمل کاشت ناخن بیبی بومر، جهت زیرسازی و آماده سازی ناخن یک لایه ژل بیس را روی سطح ناخن می کشیم و دست ها را درون دستگاه UV قرار دهیم. سپس پودر بومر سفید رنگ را در قسمت نوک ناخن ها گذاشته و به سمت ریشه حرکت می دهیم. (رنگ سفید از نوک ناخن به سمت ریشه باید کمتر شده و بصورت محوتر باشد.) سپس از ریشه ناخن پودر هلویی رنگ را به سمت نوک ناخن گذاشته و باید در این مرحله رنگ هلویی از سمت ریشه پررنگ تر و به سمت نوک ناخن کم رنگ و محوتر شود.