رژ لب مشخصات و قیمت انواع رژ لب خانومی

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. براق کننده لب هم نوعی رژ لب است که کمک می‌کند لب‌های شما رنگی براق و درخشنده داشته باشند. این محصول باعث تغییر رنگ لب نمی‌شود و گاهی خاصیت ضد آفتابی هم دارند که از لب‌ها مراقبت خواهند کرد. رژ لب های مدادی، رژ لب های ماژیکی و رژ لب های پالتی از دیگر انواع رژ لب هستند که با توجه به نیاز و طریقه مصرفتان می توانید آن ها را خریداری نمایید. موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید. اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود.

  • حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم.
  • ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند.
  • پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید.

از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. این نوع از رژ لب باعث برجسته تر نشان داده شدن لب ها می گردد و برای افرادی که لب هایی باریک دارند، مناسب است. بالم لب خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست لب را دارد، باید روزانه و به طور منظم استفاده شود و اغلب بدون رنگ است.

25 درصد خانم‌ها بدون این وسیله آرایشی از خانه بیرون نمی‌روند. 65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. از نوجوانی علاقه بسیار زیاد به لوازم آرایشی باعث شد تا مسیر زندگی من تغییر کند. در دوران دانشجویی تصمیم گرفتم به وسیله یکی از دوستانم از کشور آلمان، برای یک سری از مشتریان خاص لوازم آرایشی تهیه کنم.

حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.

استفاده روزانه از رژ لب و تمدید آن بیش از 10 بار در روز برای لب مضر است زیرا باعث تجمع سرب روی لب می شود. این در حالی است که رژ لب های اصل و فاقد سرب سلامت لب را به خطر نمی اندازند. استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

بهترین برند رژ لب جامد

کیفیت و ماندگاری بالای در کنار قیمت رژ لب های دیور باعث شده که طرفداران بسیاری به دست آورد. برند فرانسوی لورال در تولید و توزیع باکیفیت ترین لوازم آرایشی شهرت دارد. اما تنوع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف این برند اهمیت بیشتری در جلب توجه خانم‌ها دارد.

رژ لب جامد این لی با SPF 10 شماره SC400

بعد از گذشت مدتی ایده هیوا که در آن زمان برایم مثل یک رویا بود شکل گرفت و فروشگاه ما در سال 2016 با دو نفر نیروی با انگیزه به وجود آمد. امروز فروشگاه هیوا با حدود 30 نفر نیروی مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت است. این برند با تولید انواع مختلف رژ لب توانسته پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان باشد. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند.

بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند.

معمولاً قیمت رژ لب جامد نسبت به دیگر انواع رژلب ارزان‌تر است اما در خرید آن‌ها هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است. شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید.