هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان

در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود. اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند.

اسکین اسکرابر همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید و کلاژن نیز کاربرد دارد. همچنین هیدروفیشیال با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است. این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود. تنها کسانی که نباید از این روش استفاده کنند، افراد دارای راش، آفتاب‌سوختگی و یا روزاسه می‌باشند.

  • در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.
  • هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود.
  • مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند.
  • از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید.

این دسته فوق العاده، نه تنها پوست را کاملا پاکسازی می کند بلکه گردش خون را نیز افزایش می هد و باعث تحریک کلاژن سازی در زیر پوست می شود. ممکن است هزینه های زیادی را پرداخت کنیم به جز هزینه زیاد ممکن است وقت گیر باشند یا جواب مثبتی نگرفته باشیم که همین امر باعث کاهش اعتماد به نفس و نا امیدی می شود. دستگاه هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) 8 کاره، بدون آسیب زدن و ایجاد عوارض بر روی پوست، پوست شما از هر گونه جوش و مواد شیمیایی پاک می کند. هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند.

مزایای استفاده از اکسیژن در OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

موارد کاربرد سری چکش سرد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیو فیس شامل موارد کاربردی و موثری می شود. این هندپیس ، منافذ پوست را کوچک و پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، تولید کلاژن را تقویت می کند، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و در نهایت باعث رفع سیاهی و کیسه های زیر چشم می شود. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند.

کارایی 8 دسته فوق العاده دستگاه هیدروفیشیال(آکواجت)

بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف به استفاده از محصولات پوستی تولید شده با مواد شیمیایی فراوان روی می‌آورند؛ غافل از اینکه چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای تمام بدن زیان‌بار خواهند بود. اما چرا سلامت خود را با این مواد شیمیایی به خطر بیاندازیم؟ به جای این کار می‌توان از روش‌هایی مدرن مانند «هیدروفیشیال» کمک گرفت. اما به جرات می‌توان گفت که هیدرودرم پوست هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.

هیدرودرمی

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است. RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. روش هیدروفیشیال پوست روشی برای پاکسازی پوست و جوانسازی است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد. دارند؛ با استفاده از این روش می‌توان روند پیری پوست خود را کندتر کرد.

مهمترین مشکلات پوستی مواجه شده شامل آکنه، جوش ها، خشکی پوست، پیری پوست و چروک هستند. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست. این نورها به اعماق پوست نفوذ می‌کنند و کمک می‌کنند تا ظاهر خطوط پیری و سرخی پوست کاهش یابد.

این نور روشن، فعالیت سلول ها و تحریک کلاژن ها را افزایش می دهد همچنین باعث افزایش روغن های طبیعی پوست می شود و به ساخت و ساز سلول ها کمک بالایی می کند. هنگامی که سطح زیر پوست شروع به تولید کلاژن می کند باعث از بین رفتن چین و چروک ها و جوش های زیر پوستی می شود. سایان سنتر یک محصول 8 کاره با جهت جوانسازی و لیفت پوست به شما معرفی می کند دستگاه هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) که به آکواجت هم نیز معروف است. و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد. خلاصه ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دو موتوره خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید درمان های کامل فیشیال هیدروفیشیال 7 کاره… مزوگان در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.

1398© تمامی حقوق برای وبسایت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو محفوظ است. پس از ۲۴ ساعت از درمان هیدروفیشیال میتوان از درمان های دیگر مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهد. ۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید. در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.