وسایل مورد نیاز دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن

در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود، به همین دلیل بسیار کم دوام بوده و تنها در مواردی ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند. از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند.

  • یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال 8 جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که 7 سال بزرگ تر است، بعد از 360 جلسه مبتلا شده است.
  • اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است.
  • در این روش پودر مخصوص را برروی ناخن طبیعی شما قرار می‌دهند و سپس آن را شکل می‌دهند.
  • در این بخش از مجله سین دخت می خواهیم مزایا و عوارض کاشت ناخن، نحوه کاشت ناخن و انواع مختلف کاشت ناخن را بررسی کنیم تا به کمک این راهنما بتوانید بهترین روش برای کاشت ناخن هایتان را انتخاب نمایید.
  • علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود.

این روند باید آن‌قدر تکرار شود تا ناخن به شکل کامل پاک شود. البته باید بدانیم که کاشت ناخن اکریلیک مانع تنفس لایه رویی ناخن طبیعی می‌شود و در نتیجه پس از برداشتن آن، ناخن طبیعی ضعیف خواهد بود. یکی دیگر از راه‌های زیباتر نشان دادن ناخن‌ها، استفاده از مواد رنگی است که امروزه آن‌ها را با نام لاک می‌شناسیم. استفاده از لاک از سال‌های دور مرسوم بوده است و در حال حاضر این محصول با تنوع بسیار زیادی در بازار لوازم آرایشی وجود دارد. در این شیوه با سه لایه ژل (بیلدینگ ژل، تاپ شاین و فیشینگ ژل)، لایه ای محکم و شیشه ای روی ناخن ها ایجاد می کنند. درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند.

کوتاه کردن ناخن:

در این مقاله سعی کردیم آموزش کاشت ناخن و مراحل کاشت ناخن را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که به تمامی سؤالات شما عزیزان در رابطه با طریقه کاشت ناخن پاسخ داده باشیم. سپس می‌توانید برای تزیین از لاک ژل و یا لاک معمولی استفاده کنید.

ناخن بیضی

کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد. در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن دو رنگ قابل تشخیص نباشد.

طریقه کاشت ناخن دوئال یا کاشت قالبی ناخن با استفاده از قالب های آماده ناخن اجرا می‌شود و یک روش بسیار سریع و آسان برای کاشت ناخن می‌باشد. مدل کاشت ناخن قالبی مخصوص افرادی می‌باشد که کمتر از انگشتان دست خود کار می‌کشند. به طور مثال کاشت این ناخن برای افرادی که بسیار تایپ می‌کنند و یا در طی روز مدت زمان زیادی را صرف تمیزکاری خانه می‌کنند توصیه نمی‌شود. چرا که استفاده زیاد از ناخن با کاشت قالبی موجب حرکت قالب و ورود هوا و درنتیجه رشد قارچ می‌شود. امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی در هر خیابان و کوچه شهر تابلوی سالن های زیبایی به چشم میخورد. در گذشته بیشتر سالن های زیبایی را مختص بانوان میدانستند در حالی که این روزها شاهد پیشرفت آرایشگاه های مردانه و تحول در سبک و روش در آرایش و پیرایش مردان نیز هستیم.

باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد. قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرح‌های مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید.

در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد.