معرفی انواع روشهای کاشت ناخن + عکس زیبامون

یکی از جدیدترین متدهای ژلیش ناخن دیسکو ژل می باشد که با داشتن اکلیل های براق درخشش خاصی به ناخنها می بخشد. پارافین یک موم جامد است که از هیدروکربن های اشباع شده ساخته شده است. پس یک ناخنکار منصف و با کیفیت در خارج از کشور قطعا مشتریان بیشتر و قدردان تری خواهد داشت. باید دقت داشته باشید که برخی مباحث آموزشی مدت زمان آموزشی معقول دارند.

حال باید از محلول مخصوص برداشتن ناخن (آستون) استفاده کنید. قبل از اینکه انگشت‌های خود را وارد محلول کنید، بهتر است با وازلین پوست انگشتان خود را چرب کرده و سپس کار را ادامه دهید. چون محلول آستون باعث خشکی پوست شده و به سلامت پوست دست‌تان صدمه می‌زند. متاسفانه یکی از مسائلی که در بعضی از رسانه‌ها مطرح شده، از مفید بودن کاشت ناخن صحبت می‌کند. اما چنین مسئله‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد و این کار صرفا جنبه زیبایی دارد.

بسیاری از هنرجویان به دنبال اخذ مدرک هستند که همین موضوع می تواند برای برخی از هنرجویان نگران کننده باشد، بنابراین توصیه ما این است که حتما در خصوص این موضوع با مدیر سالن قبل از پرداخت شهریه حتما صحبت کنید. متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها پس از اتمام دوره به هنرجو مدرکی اعطا نشده و همین موضوع سبب رنجش هنرجویان شده است. اگر می خواهید در دوره های ابتدایی ثبت نام کنید بهتر است از قبل بدانید که چه مباحثی در این کلاس ها تدریس خواهد شد.

در مورد کاشت ناخن گزینه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب متمایز خود را دارند. لاک ناخن ژل و پودر ژل، دو مورد از محبوب‌ترین روش‌های کاشت ناخن هستند که هر دو از خانواده اکریلیک هستند، اما از چند جنبه مهم با هم تفاوت دارند. زمانی که مواد خوب و مناسب استفاده شود، ناخن‌ها به طور متوسط ​​دو تا سه هفته دوام می‌آورند.

  • یکی از روش‌های آراستن ناخن که با قطعاتی مانند ناخن را روی آن قرار می‌دادند.
  • ناخن‌های دست راست یک فرد راست دست سریع‌تر از ناخن‌های دست چپ رشد می‌کند.
  • بعد از سوهان زدن اولیه باید ضد قارچ را روی ناخن بزنند و بعد از آن پرایمر می زنند، پرایمر در حقیقت چسب زیر مواد است که به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک می کند.
  • از طرفی انجام بسیاری از کارهای روزانه با ناخن های بلند کمی سخت خواهد بود.

همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود. در کاور یا لمینیت ناخن از تیپ گذاری و یا فرمر استفاده نمی شود و بلندی قد نهایی کاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتری می باشد. پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است. داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است.

مراقبت از کاشت

، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی برای ناخن‌های خود انتخاب کنید. البته عده‌ای از بانوانی که قصد استفاده از خدمات کاشت ناخن را دارند، نگران این هستند که کاشت ناخن از نظر شرعی نادرست و حرام باشد. در این مطلب، به حکم شرعی کاشت ناخن و نکات متفاوت در این باره می‌پردازیم. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. پس از خشک شدن مواد، از سوهان برقی و بافر برای فرم دادن و صیقلی کردن ناخن استفاده کرده و سپس لایه آخر را با تاپ کات بپوشانید.

در آرایشگاه کاشت ناخن ویونا 5 ناخن کار حرفه ای فعالیت دارند که شما می توانید با توجه به سبک کاری و نیز روحیه خود یکی از ناخن کارهای این سالن زیبایی را انتخاب کنید. کاشت ناخن یک نوع آرایش و دیزاین است که جهت زیبایی ناخن ها انجام می شود. در عمل کاشت ناخن لایه ای از پودر و یا ژل مخصوص، بر روی سطح ناخن گذاشته می شود. این عمل باعث افزایش طول و ضخامت ناخن ها شده و با ماندگاری طولانی مدت روی ناخن باقی می ماند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود.

لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )

اغلب علما بر این باورند که کاشت ناخن در کل ایرادی ندارد (البته آن را توصیه نمی‌کنند). اما ناخن یا هر جسم خارجی که بر روی اعضای بدن قرار بگیرد و مانع رسیدن آب به بدن شود، باید در هنگام وضو یا غسل، از بدن جدا شود. از این رو بانوان مکلف‌اند برای گرفتن وضو پیش از نماز یا برای انجام غسل، ناخن مصنوعی یا پوشش ناخن را جداسازی کنند. در ادامه با جزئیات بیشتر و دقیق‌تر، به نظر مراجع در این باره می‌پردازیم.

آیا خانم های باردار می توانند کاشت ناخن انجام دهند؟

آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود.