چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر

یکی از قسمت هایی که خانم ها علاقه ی زیادی به زیبا نشان دادن آن دارند ناخن ها می باشند. برای این که ناخن ها و در نهایت دست های خود را زیباتر نشان دهند اقدام به کاشت ناخن می کنند. زمانی که شما قصد کاشتن ناخن را دارید باید با یک سری مطالب در این زمینه و همچنین با انواع روش های این کار آشنا شوید. برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید.

  • در وضو و غسل اشکال پیدا مى‌شود و در داخل وقت نماز، ضایع نمودن امر واجب محسوب مى‌شود و قبل از وقت نماز هم خلاف احتیاط است.
  • باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد.
  • در این مقاله سعی کردیم آموزش کاشت ناخن و مراحل کاشت ناخن را در اختیار شما قرار دهیم.
  • کلاس های دوره ناخن کاری به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود.

4- یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که طرفدار زیادی در فصل زمستان دارد طراحی برفی ناخن ها می باشد. رنگ های آبی، سبز و سفید از جمله رنگ های مورد پسند دختران می باشد. طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد. عوارض کاشت ناخن پا در بسیاری از مواقع در مقایسه با دست بسیار خطرناک‌تر است. علت آن حبس بودن بیشتر پا و نداشتن هوای تازه بیان می‌شود.

بعد از اتمام دوره کاشت ناخن، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

مدل بادامی، بیشتر از هر مدلی مناسب ناخن های کشیده و انگشتان بلند است و باعث ظریف نشان داده شدن دستان می­شود. به این فرم رنگ لاک های خنثی بیشتر از هر رنگ دیگری می آید. مدل ناخن بیضی، به همه ی دست ها و همه ناخن ها می­آید و مناسب همه است. مدل ناخن تیز، مناسب افرادی است که ناخن های کوچکی دارند. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند.

شیوه معروف و محبوب کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد، در این بخش از نمناک با انواع مختلف کاشت ناخن ، مزایا و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید. کاشت ناخن فایبرگلاس با عنوان کاشت ناخن فیبر، ابریشمی یا سیلکی هم شناخته شده هست.

استفاده از برچسب‌های ناخن که در حالت عامیانه به آن عکس برگردان نیز گفته می‌شود، از ساده‌ترین روش‌ها برای طراحی‌ ناخن است. معمولا برچسب‌ها در بسته‌بندی‌هایی با تعدادی کم و در اندازه کوچک فروخته می‌شوند و بیشتر مناسب ناخن‌های صیقلی هستند (به طور معمول، برچسب‌ها بهتر به ناخن‌های صیقلی می‌چسبند). 1- یک قلم مناسب انتخاب کنید، با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است. شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد.

شما به عنوان ناخن کار حرفه ای باید اصول صحیح ضدعفونی ابزار و محیط کار خود را بدانید. یادگیری نحوه صحیح لاک زدن به شما کمک می کند که مرحله لاک زدن ناخن را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید و زمان زیادی صرف خشک شدن لاک مشتری نکنید. همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند. دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید. در این مرحله همانطور که از اسم آن پیداست شما باید بر روی سطح صدف ناخن مشتری خراش ایجاد کنید.