کاشت ناخن و حکم شرعی آن آیا کاشت ناخن حرام است؟ مجله تصویر زندگی

مدلی دیگر که برای کاشت ناخن از آن‌ها استفاده می‌شود، ناخن ابریشمی است که برای ساخت آن از ابریشم، کتان، فایبرگلاس و کاغذ استفاده می‌کنند. این نوع ناخن مصنوعی به دلیل سبک بودن دارای طرفداران زیادی است. وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید. روی سطح ناخن با بافر بکشید، به کمک پولیش برق بیندازید و درنهایت، تقویت کننده ناخن بزنید. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند. پیش از کاشت ناخن بهتر است با تمام شیوه های آن آشنا شوید، عوارض و معایب آن را بدانید، سپس بهترین شیوه را برای کاشت ناخن انتخاب نمایید.

  • بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود.
  • نکته مهم این است که اصول همه این موارد یک چیز است و آن کاشت مادر است.
  • همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند.
  • کاشت ناخن به روش ژله ای نسبت به روش کاشت پودری استحکام کمتری دارد اما باید به این نکته توجه کنید که این روش کاشت، آسیب کمتری به ناخن و پوست شما می رساند.
  • برای ایجاد موادگذاری ناخن یکی از مواد ضروری آن لیکوئید است.

بازار کاشت ناخن بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع می باشد اما تنها ناخن کارانی در این بازار سهم قابل توجه خواهند داشت که آموزش ها و تمرین های حرفه ای را زیرنظر مربیان کارکشته گذرانده باشند. در غیر این صورت به جای ورود به این بازار و بهره مند شدن از درآمدی چند برابر حقوق های کارمندی، صرفا برای خود هزینه تراشیده اند و آن را در جیب افراد سودجو وارد کرده اند. روش های جدیدی برای عمل کاشت ناخن در آرایشگاه ها ارائه می شود. برای انجام کاشت ناخن به جهت اینکه ناخن ها طبیعی به نظر برسد صدف ناخن یا همان سطح ناخن را به وسیله سوهان برقی می تراشند تا جایی که ناخن کاملاً نازک شود و بتوان مواد کا شت ناخن را روی آن چسباند.

چرا کاشت ناخن به یکی از کارهای زیبایی محبوب و ترند تبدیل شده است؟

بعد از خشک شدن ناخن، پودرهای اضافی را با کمک برس پاک می کند. اگر می خواهید ناخن هایتان رنگی باشید، پودر رنگی را انتخاب کنید، بعد چسب بزنید. اکنون تاپ کت بزنید و روی ناخن را به سمت کناره های ناخن بزنید. از این رو می توان به مهارت کاشت ناخن به چشم یکی از مهارت های خدماتی نگاه کرد که پشتوانه مطمئنی برای مهاجرت نیز به حساب می آید. بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد.

نحوه کاشت ناخن پودری

کاشت بیبی بومر زیر مجموعه ای از کاشت گریم است که امروزه طرفداران زیادی دارد. کاشت بیبی بومر یا آمبره به کاشتی گفته می شود که در آن از دو رنگ مواد استفاده می شود و این دو رنگ در محل تلاقی در هم اصطلاحا فید یا محو می شوند. کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند. این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند.

دلیل این امر نیز این است که در صورت کوتاه بودن، ناخن ها معقول تر به نظر می رسند و در این حالت شما می توانید از رنگ ها و طرح های جدیدی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید. ناخن ها کوتاه آسیب کمتری می بینند بنابراین نگهداری از آن ها نیز آسان تر می باشد.

دلیل دیگه‌ای که برای کاشت ناخن وجود داره این هست که رشد طبیعی ناخنها ممکنه در برخی از افراد بسیار کم باشه و همچنین به دلیل نازک و ظریف بودن ناخن طبیعی، مراقبت و نگه داری از اون واقعا سخت میشه. کاشت ناخن این امکان رو به شما میده تا استحکام و مقاومت ناخنهاتون رو افزایش بدید و بلندی ناخنها رو تا هر اندازه‌ای که تمایل دارید بیشتر کنید. در این مرحله سطح ناخن را با استفاده از بافر یا سر سوهان کاغذی نرم خراش دهید اما دقت کنید که به صدف ناخن آسیب وارد نکنید. سپس با استفاده از استون و پد، سطح ناخنها را تمیز کنید و مطمئن شوید هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح ناخنها باقی نمانده است.

در واقع هرچقدر ناخن پس از عمل کاشت بدون برجستگی و ضخامت باشد عمل کاشت ناخن به خوبی اجرا شده است. ناخن میکس یک ناخن ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت پودری و بعد سوهان کشی انجام می شود سپس یک لایه ژل روی ناخن می کشند و دست را درون دستگاه یووی می گذارند. کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن است.

در این بخش از زیبامون به تمام چیزهایی که نیاز هست در رابطه با انواع کاشت ناخن بدونید اشاره کردیم و اطلاعات مفیدی رو در این زمینه در اختیارتون قرار دادیم. برای آموزش کاشت ناخن حتما دو نوع تیپ پایه کوتاه و تیپ نوک تیز به همراه خود داشته باشید. در اینجا بعد از اینکه تمام مواد اضافی را از روی سطح ناخن‌ها پاک کردید یک لایه نازک تاپکوت بر روی سطح آنها بزنید تا سطحی صاف و صیقلی داشته باشید. سپس از لاک ژل‌های رنگی برای تزیین ناخن‌های خود استفاده کنید. روش های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله و یا به نوعی با کمترین میزان وسیله را می توانید با مرور انواع ویدئوهای آموزشی به طور دقیق تر نیز یاد بگیرید.