کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

مزیت میکاپ و آرایش اروپایی یا HD این است که شما را در جلو و یا بیرون از دوربین خیلی طبیعی به نظر می رساند و پوست را جوان و درخشان میکند. این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ میتواند برای عروس خانم ها در شب عروسی استفاده شود. کمی قلم مو را در سایه قهوه ای تیره بزنید و نزدیک به بن مژه مانند خط چشم سایه بزنید. انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.

  • هر چه کم تر صورت خود را لمس کنید بهتر است – بعلاوه عدم انجام این کار مانع از تجمع باکتری ها و آلودگی ها روی سطح پوست شما می شود.
  • اگر به زاویه سازی صورت علاقه دارید، در این مرحله می توانید این کار را انجام دهید.
  • بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید.

رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد. به هیچ عنوان نباید از خط لبی که از رژتان خیلی روشن‌تر است استفاده کنید؛ چرا که در این صورت لب‌ها باریک‌تر به نظر می‌رسند. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.

انواع مدل بافت مو دخترانه جدید در سال ۲۰۲۲

اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند… هرگز برای استفاده از فوندیشن از انگشتان خود استفاده نکنید! این کار می تواند اثر انگشت را روی پوست شما جا بگذارد و ظاهری ناهموار ایجاد کند که ایده آل نیست. هر چه کم تر صورت خود را لمس کنید بهتر است – بعلاوه عدم انجام این کار مانع از تجمع باکتری ها و آلودگی ها روی سطح پوست شما می شود. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید. اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. انتهای این خط را به خط چشمی که کشیده اید وصل نمایید تا به شکل یک مثلث در آید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.

کرم پودر بورژوا Air Mat در چند رنگ ا Bourjois Air Mat 24H Hold Foundation

بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد. به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند. علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند. در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد.

رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید. توجه داشته باشید که وقتی نوبت به اعمال کانسیلر می‌رسد، مهم است که آن را با ضربه روی صورت اعمال کنید و هرگز آن را نکشید. شما می‌توانید با استفاده از انگشتان، براش کانسیلر یا اسفنج، این کار را انجام دهید. برای پوشاندن زیر چشم‌ها، دو مثلث معکوس در آن ناحیه بکشید و با حرکات ملایم پخش کنید. همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید.