کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت دترلند-تاپ ابرو

این روش با کاهش میزان ملاتونین پوست، در کاهش میزان چین‌و‌چروک‌های صورت هم مؤثر است. این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد.

  • دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند.
  • بنابراین افرادی که می‌خواهند تا حد ملایمی پوست‌شان روشن شود و تقویت و جوانسازی پوست برایشان اهمیت زیادی دارد، بهتر است از سرم کرم پودر دائم اورجینال استفاده کنند.
  • بیشترین عوارض آن نیز مربوط می‌شود به ترکیبات غیر قابل تجزیه‌ای در مواد آن که بر روی صورت تزریق می‌شود؛ زیرا این مواد می‌توانند عوارض جانبی زیادی ایجاد کنند و همچنین خطر ابتلا به آلرژی و درماتیت تماسی را افزایش دهند.
  • این درمان پوششی ملایم تا متوسط برای استتار تمام عیوب صورت از جمله قرمزی، لک‌های تیره و منافذ باز ایجاد می‌کند.

در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه . کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیکی برای جوانسازی پوست هست که مواد رنگی طبیعی رو به زیر پوست تزریق کرده و برای چند ماه شما رو از استفاده از کرم پودر بی نیاز میکنه . این تکنیک منافذ پوست رو نمیبنده و به پوست اجازه میده تا تنفس داشته باشه .

اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده میشود. همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند.

مکانیزم تزریق کرم پودر دائم چیست

ما با برگزاری دوره های آموزش آرایشگری و ارائه خدمات آرایشگری در بهترین آرایشگاه تهران، میزبان هنرجویان و زیبارویان عزیز هستیم. خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد. بله بعد از طی دوره آموزش مجله خبری میکاپ و دریافت مدرک خودتون میتونید در سالنتون شروع به فعالیت کنید.

در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است در اثر انجام آن در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، تغییر رنگ پوست است که دو هفته پس از انجام آن، خود را نشان می‌دهد. یک پیگمنتر حرفه‌ای می‌تواند این مشکل را پیش‌بینی و با استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده و مکمل، از این عارضه جلوگیری کند.

سپس به کمک لایه بردارها، منافذ پوست را تمیز کرده و سلول های مرده را از روی آن جدا می کنند. در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود. فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

آیا کرم پودر دائم برای پوست ضرر دارد؟

خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست. دوام این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و در این بازه‌ی حداکثر ۸ ماهه دیگر از استفاده از کرم پودر راحت خواهید بود. اثر این نوع کرم‌ پودر را بلافاصله می‌توان بر روی پوست مشاهده کرد؛ اما ماندگاری آن بین 6 تا 8 ماه است و ممکن است تا 10 ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند. سلام وقت شما بخیر باشه.مزووایت بر روی هورمونهای بدن زنان و مردان هیچگونه دخالتی نداشته و مشکلی پیش نمی آورد.جهت کسب اطلاعات بشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

این روش تا زمانی که به درستی انجام شود خطری را به دنبال ندارد . مواد استفاده شده در این روش با مواد آرایشی جهت انجام میکروپیگمنتیشن فرق دارند. EEG (الکتروانسفالوگرام) سیگنال های الکتریکی مغز شما را اندازه گیری و ثبت می کند.

بله.این شیوه نوین جوانسازی پوستعلاوه بر درخشانتر کردن پوست صورت باعث درمان و از بین بردن جای جوش و لک صورت نیز می شود. هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است. یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد.