کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ هر آنچه که از کرم پودر دائم باید بدانید آرایشی‌لند-تاپ ابرو

ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. این نور خطوط ،چین و چروک ها را کم کرده و به تولید کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب کمک میکند و آسیب آفتاب را درمان میکند. نور قرمز سرعت گردش خون را افزایش داده ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می کند و زخم ها را بهبود می بخشد.

  • در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.
  • پلی آمید، آلبوتین و ناسین موادی هستند که باعث روشن‌کنندگی در کرم پودر دائم می‌شوند.
  • مواد استفاده شده در این روش با مواد آرایشی جهت انجام میکروپیگمنتیشن فرق دارند.
  • این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود.
  • خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد.

در این مرحله با استفاده از سرم تقویت‌کننده و احیاکننده پوست، پوستتان برای پذیرش مواد به خوبی آماده می‌شود. موادی که در این روش استفاده می‌شود، برای انواع پوست یکسان است و همین موضوع ممکن است موجب آلرژی‌زایی در برخی از انواع پوست شود. این تکنیک یک روش کاملا امن و بی‌خطر است اگر به درستی، توسط کارشناس و با موادی با کیفیت عالی انجام شود.

اگر لوازم آرایشی دارید که تا به امروز بدون استفاده باقی مانده، با قیمت مناسب در اپلیکیشن کمدا به فروش برسانید و به پول تبدیلش کنید. این تکنیک باید توسط متخصص زیبایی شناسی، آرایشی و بهداشتی که دوره‌ی آموزشی متخص این دوره را دیده است انجام شود. اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند.

شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد. عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد و از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد حساسیت، التهاب و ورم، ناهمواری‌های پوستی و ایجاد تاول اشاره کرد که درمان آن‌ها بسیار زمان‌بر و پر هزینه است.

عوارض کرم پودر دائم:

این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک.

این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است. کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است.

کرم پودر دائم

ساخت کراتین در این قسمت صورت میگیردو حاوی کراتینوسیت های تازه که پروتئین های تقویت شده هستند می باشد . همینطور حاوی سلول های لانگرهانس است که از عفونت جلوگیری میکنند .این لایه تا حدی مسئول استحکام و انعطاف پذیری پوست است . ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است. برای جلوگیری از خشکی پوست و حفظ رطوبت، از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید.

کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند. زندگی پرمشغله امروزه فرصت رسیدگی به پوست و مراقبت روزانه را از ما گرفته و زمان گذاشتن برای سلامت و زیبایی پوست تقریباْ غیر‌ممکن شده است. متاسفانه پاکسازی عمیق پوست با پاک‌کننده‌ها و لایه‌بردارها جای خود را به روش‌های غیر‌استاندارد داده است. پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد. می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم. در اپلیکیشن کمدا می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای متنوع را مشاهده کنید و همیشه در تخفیف خرید کنید.

اثرات  مزووایت صورت بر روی پوست

همچنین این روش برای تصحیح رنگ پوست بیماران مبتلا به سرطان و افرادی که ضایعات پوستی مانند زخم و جای سوختگی دارند نیز مناسب است. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند. تا چند سال قبل داشتن پوست بین‌نقص به صورت دائمی، تنها آرزویی دست‌نیافتنی باقی مانده بود. اما وقتی در سال ۲۰۱۳ یک شرکت لهستانی نتیجه سه سال تحقیقات علمی خود را در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی کرد، رویای همه ما به واقعیت نزدیک شد. اگر کنجکاو شده‌اید که اساس این تکنولوژی چگونه عمل می‌کند با این مقاله از رادیومدا همراه شوید تا به پاسخ سوال مجله خبری میکاپ صورت چه خطراتی دارد؟ بپردازیم. اگر قبلا با این تکنولوژی آشنا بوده‌اید و به تازگی تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، بهتر است پیش از خرید کرم پودر دائم از تمام جزئیات و عوارض کرم پودر دائم صورت آگاه شوید.