آوانامه ناشر تخصصی کتاب های صوتی

آوانامه ناشر تخصصی کتاب های صوتی

داستانی که می‌تواند کمک کند تا از چاله‌هایی که ممکن است در یک رابطه گرفتار آن شده باشید، فراکتاب رهایی پیدا کنید. این کشور با وجود اعلام بی‌طرفی در جنگ جهانی دوم از آسیب‎های آن بی‌نصیب نماند و از سوی متنفین (در ابتدا از شمال و شرق کشور نیروهای شوروی به صورت زمینی و هوایی و سپس نیروهای بریتانیایی نیز از جنوب و غرب) مورد حمله قرار گرفت. متفقین شهرهای سر راه را یک‌به‌یک به سرعت اشغال و به سمت تهران روانه شدند؛ ارتش ایران به سرعت متلاشی شد و بحران‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … کتاب حاضر به کوشش شیدا صابری و با نثری روان به بررسی روزگار پر تلاطم ایران در جنگ جهانی دوم می پردازد. آشوب و غوغا در سکوت «تاریخ را فاتحان می‌نویسند» هرگاه با این دیدگاه به مطالعه‌ی اثری تاریخی بپردازیم با اشتیاق در آن غور می‌کنیم و این اشتیاق دو چندان می‌شود اگر مغلوبان آن را نگاشته باشند.

این کتاب نگاهی ویژه به جنگ جهانی دوم در اروپا می‌اندازد، جایی که با شروع آن ارتش بزرگ هیتلر بی‌رحمانه اروپا را می‌بلعید و روز به روز به پیشروی‌اش ادامه می‌داد. اروپا از هراس به خود می‌لرزید و سرزمین‌هایش یکی پس از دیگری به تسخیر ارتش آلمان در می‌آمد. در ادامه کشورهای اروپایی با هم به مقابله با عاملان این نبرد پرداختند.

کتاب «سفرهای مارکوپولو» به شرح زندگی مارکوپولو تاجر و جهانگرد ونیزی قرن سیزدهم میلادی می‌پردازد. این کتاب با ساختاری روایتی خواننده را با وضع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مکان‌هایی که مارکوپولو به آن‌جا سفر کرده آشنا می‌کند و همچنین تاثیر او بر نسل‌های اروپایی را آشکار می‌سازد. مارکوپولو در طی سه سال به سرزمین‌های فلسطین، ایران، ترکستان، چین، سوماترا، جاوه، سیلان، هندوستان و … تنگسیر نخستین رمان صادق چوبک است که در سال 1342 شمسی منتشر شده است. او مردی است ساده، پاک و خانواده دوست ولی برخی از شهرنشینان بندری سرمایه و دارایی وی را به امانت گرفته و خرج کرده‌اند. پس با زن و دو فرزندش وداع می گوید تا برای نگاهبانی از درستکاری و آبرو و مردانگی خود آخرین راه چاره را در پیش گیرد.

  • این احساس گیجی و ناراحتی در مورد خودمان و رفتارهایمان نیز وجود دارد.
  • هنگامی که در سال 1917 انقلاب روسیه آغاز شد، هیچ کس – حتی آتشین‌ترین هوادار انقلاب – نمی‌توانست حاصل کار را به درستی پیش‌بینی کند.
  • کاندید (ساده دل) اثر ولتر نویسنده و فیلسوف برجسته‌ی فرانسوی است که در میان آثار انبوه و پرشمارش جایگاهی ویژه و خاص دارد.
  • شجاعت اخلاقی ما را بررسی می‌کند و حول بازنگری معیارها بحث می‌کند.

نویسنده‌ی پر آوازه‌ی آمریکایی و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات همیشه با بهترین اثرش یعنی خوشه‌های خشم معرفی می‌شود. جان اشتاین بک که زندگی پرفراز و نشیبی داشت، عاقبت به جایگاهی دست پیدا کرد که همواره او را به عنوان یکی از بهترین نویسندگان قرن بیستم آمریکا می‌شناسند. خوشه‌های خشم که برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر شده، روایت سفر یک خانواده‌ی فقیر است که برای تغییر اوضاع و بهبود شرایط زندگی دست به مهاجرت می‌زند. آن‌ها که به امید آینده‌ای بهتر زمین‌هایشان را ترک کرده‌اند، با شرایط سخت و اتفاقات ناگواری موجه می‌شوند که جان اشتاین بک با مهارت تمام آن را به تصویر کشیده است.

کتاب صوتی سعدی

ویلیام شکسپیر شاعر و نمایشنامه‌نویس انگلیسی و به تعبیری بزرگ‌ترین نویسنده‌ی انگلیسی زبان است که آثارش در طول تمام دوره‌ها مورد توجه منتقدان و دوستداران ادبیات بوده است. آثار ماندگاری همچون اتللو، مکبث، هملت، شاه لیر، رومئو و ژولیت، تاجر ونیزی و … آثار جاودانه‌ی او حتی امروزه هم بر صحنه‌ی نمایش تئاترها اجرا می‌شود و علاقمندان را مجذوب خود می‌کند. این کتاب دری است به سوی شناخت بیشتر از زندگی و آثار این نویسنده‌ی بی‌همتا.

کتاب‌های صوتی تاریخی

داستان در دهه‌ی 60 ایران و فضای پر جنب‌و‌جوش سیاسی آن دوران روی می‌دهد که به زیبایی به تمام فضا و شخصیت‌های داستان پرداخته می‌شود. بازی آخر بانو برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان بخش ویژه‌ی جایزه‌ی ادبی اصفهان و همین طور برنده‌ی جایزه‌ی ادبی مهرگان در مهر 1385 شده است. چشم هایش نام رمانی از بزرگ علوی است که برای نخستین بار در سال 1357 خورشیدی منتشر شد. بزرگ علوی در این رمان روش استعلام و استشهاد را به کار برده، بدین‌گونه که قطعات پراکندهٔ یک ماجرا را کنار هم گذاشته و از آن طرحی کلی آفریده است که برحدس و گمان تکیه دارد این شیوه بیشتر در ادبیات پلیسی معمول است. برخی معتقدند این رمان و شخصت استاد ماکان، با الهام از زندگانی کمال‌الملک نگاشته شده است و گروهی دیگر آن را شرح حالی از زندگی تقی ارانی می‌دانند. این کتاب از آثار معدود زبان فارسی است که در مرکز آن یک زن با تمام عواطف و ارتعاشات روانی و ذهنی قرار گرفته است.

کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ

جوجو مویز 11 جلد کتاب نوشته است و عشق یکی از مسایل اصلی کتاب‌های اوست. او روابط انسان‌ها را به زیبایی به تصویر می‌کشد که نظر خواننده را به شخصیت‌ها و داستان‌هایشان جلب می‌کند طوری که به آن‌ها علاقمند شده و آن‌ها را دنبال خواهید کرد. از سال 1900 تا به امروز بشریت و جهان تغییرات عمده‌ای از سر گذرانده است. دگرگونی‌های بنیادی در نظریه‌ها و کاربست آن‌ها، معیار آزادی‌های فردی و رسوم مذهبی و علم و فناوری و صنعت را محک زد.