جدیدترین روش آرایش و میکاپ صورت

با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند. اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید.

  • بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید.
  • اجرای میکاپ مناسب، رکن اصلی برای رسیدن به ظاهری ایده‌آل است.
  • مختلفی مانند شیر پاک کن، تونر و میسلارواتر وجود دارد که در مقاله دیگری به معرفی و طرز استفاده هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم.
  • لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند.

سال ها بعد، مصریان باستان از روغن ها و پمادهای معطر برای نرم کردن و تمیز کردن پوست خود و همینطور محافظت بدن در برابر آفتاب، مورد استفاده قرار میدادند. دقیقا میشه بگید زرد چوبه برای کجای صورت مناسبه حس میکنم رنگ… بعد از اینکه آرایش‌تان تکمیل و بررسی شد، با اسپری فیکساتور آن را روی صورت تثبیت کنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد و خراب نشود. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید. یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند.

آرایش لایت (آرایش اروپایی) چیست؟| آموزش گام به گام و جدیدترین مدل‌های آرایش لایت

بسیاری از افراد که پوست چربی دارند، گمان می کنند دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست؛ اما باید بگوییم چربی پوست هیچ ارتباطی به آبرسانی آن ندارد. شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد. اگر جنس پوست شما خشک است حتما تعداد دفعات بیشتری از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر این کار را انجام ندهید قطعا با پوسته پوسته شدن پوست صورتتان مواجه می شوید و این مورد اصلا جلوه خوشایندی در آرایش شما نخواهد داشت. به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود. آرایش صورت، دنیای پر ترفندی دارد که شما می توانید با استفاده از این ترفندها، یک میکاپ زیبا و طبیعی داشته باشید.

خط چشم بکشید

از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند. اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید. این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد.