کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟-تاپ ابرو

توجه داشته باشید در زمان انجام مزووایت بی بی گلو هیچ‌گونه خونریزی وجود ندارد و این فرایند، بدون داشتن عوارض بعدی صورت می‌گیرد. برای داشتن پوستی شفاف و درخشان، کوکتل بی بی گلو یا مجله خبری میکاپ گزینه مناسبی می‌باشد چرا که تمامی مواد به کار رفته در آن گیاهی می‌باشند و هیچ‌گونه مواد شیمیایی درون آنها وجود ندارد. این روش درمانی فوق العاده کرم پودر دائم یا همان کوکتل بی بی گلو نام دارد که جدیدترین و سریع‌ترین روش درمان پوست می‌باشد که با استفاده از روش MST (میکرونیدلینگ) برای اثربخشی بیشتر استفاده می‌شود.

همچنین از طریق روشن کردن پوست باعث کاهش تیرگی‌ها و سیاهی دور چشم می‌شود. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. گفته می‌شود که در صورت تکمیل مراحل دوره درمان، پوست به میزان دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد. همه ما می‌دانیم که پاک نکردن آرایش و کرم پودر از روی پوست تا چه اندازه برای پوست مضر است. شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید.

  • اگه وبسایت های رسمی فروشنده مواد مزووایت رو نگاهی بندازین، متوجه تنوع فراوان محصولات برند مزووایت خواهید شد.
  • برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید.
  • هنگامی که صحبت از خطرات جزئی به میان می‌آید، به احتمال زیاد بلافاصله پس از انجام این کار کمی قرمزی، خشکی، تورم، کبودی یا پوسته پوسته شدن پوست را تجربه می‌کنید.
  • وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود.
  • اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد.

روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد. نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود. این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود. این مخروط های میکروسکوپی مو مانند سلول های درون اپیدرم را از هم جدا می کنند تا مواد فعال وارد پوست بشوند . سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند.

کرم پودر دائمی چیست؟

داشتن پوستی زیبا، شفاف و یکدست برای اکثر خانم ها دغدغه ای بزرگ است. چرا که پوست می تواند در شاداب و جوان نشان دادن چهره تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند.

آرایش صورت با رنگ چشم مشکی و پوستهای سبزه و تیره!

بیشترین عوارض آن نیز مربوط می‌شود به ترکیبات غیر قابل تجزیه‌ای در مواد آن که بر روی صورت تزریق می‌شود؛ زیرا این مواد می‌توانند عوارض جانبی زیادی ایجاد کنند و همچنین خطر ابتلا به آلرژی و درماتیت تماسی را افزایش دهند. برخی از فرمول‌های مورد استفاده در کرم پودر دائمی، حاوی 44 ماده هستند که اغلب آن‌ها به دلیل داشتن اثرات نامطلوبشان بر روی پوست بسیار شناخته شده‌اند. این روش دوران نقاهت ندارد و ضرورتی برای استراحت ندارد بعد از استفاده و تزریق کرم پودر دائم از ضدآفتاب و کرم های آبرسان استفاده نمایید . همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد.

جراح و فوق تخصص چشم

پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد. سوزن های میکرونیدل در کارتریج های سوزنی مختلف 9 ، 12 ، 36 و بیشتر نانو وجود دارند . آسیب ریز به کراتینوسیت ها باعث انتشار چندین عامل رشد شده که باعث ضخیم شدن اپیدرم میشود . استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند.

دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند. اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است.